Sponsor/donaties

Doneren kan op dit rekeningnummer: NL23 INGB 0006 0931 46

Sponsor Stichting La Sonrisa

Heeft u affiniteit met onze projecten en/of doelstellingen en een eigen bedrijf ? Misschien bent u dan geïnteresseerd in het sponsoren van de stichting. Stuur gerust een mail naar stichtinglasonrisa@outlook.com of een bericht via facebook.

Donaties zijn hard nodig om een project draaiende te houden en worden zeer gewaardeerd. Wil je een specifieke donatie doen dan kun je het altijd vermelden bij de overschrijving. Alle maandelijkse donateurs krijgen een maandelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen. Vink op internetbankieren aan dat je iedere maand hetzelfde bedrag over maakt en je wordt automatisch een maandelijkse donateur.

Stichting La Sonrisa is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit heeft als groot voordeel dat jouw schenking opgevoerd mag worden als aftrekpost bij de aangifte inkomstenbelasting.

De Stichting betaalt zelf geen vennootschapsbelasting over de ontvangen schenking en hoeft ook geen schenkingsrechten af te dragen wanneer we het geld besteden in Peru. Dat komt omdat ONG La esperanza del mañana in Peru dezelfde vrijstelling heeft.